LeanderenJanneke.reismee.nl

Daar gaan we weer !

Beste allemaal,

Sommigen van jullie wisten het misschien nog niet, dus hiermee willen we jullie weer laten weten dat wij binnenkort weer onze Azië avonturen gaan vervolgen! Deze keer zijn we 2 maanden weg, van 15 november tot 15 januari.

We willen ook deze reis weer proberen om af en toe een update op deze website te zetten zodat jullie weten waar we uithangen. Deze keer gaan we namelijk niet alleen om te backpacken, maar zullen we ons ook nuttig (proberen) te maken. We gaan namelijk voor een kleine maand vrijwilligerswerk doen op een soort ‘community center’ in Bali. Kinderen kunnen hier na hun reguliere lestijd naartoe komen voor Engelse les, sportactiviteiten en projecten over het milieu. Dit educatieve centrum is opgericht om de kinderen waarvan de ouders niet veel geld hebben beter voor te bereiden op de toekomst.

Na het vrijwilligerswerk zullen we afreizen naar Maleisië om onze oude backpack gewoontes weer op te pakken. We zullen hier langs de westkust trekken om mooie stranden te ontdekken en theeplantages te bezoeken. Hier zullen we ook een zonnig kerstfeest vieren. Vervolgens vliegen we weer richting huis, maar niet voor we een tussenstop hebben gemaakt op Sri Lanka waar we ook nog 2 weken zullen doorbrengen. Hier hopen we vooral oude koloniale steden te bezoeken, mooie tempels te zien, een safari te maken, en oud en nieuw te vieren.

Zo nu zijn jullie weer op de hoogte,

Tot snel en dan vanuit het zonnige Indonesië!

Liefs, Leander & Janneke

Jules

Heel vet weer! En mooie foto's maken!!

Mathijs

Klasse! Veel plezier

Opa en Oma

Wensen jullie een goede reis en een behoudenthuiskomst toe veel plezier wij volgen jullie

Karin van Vucht

Wat een bofkonten zijn jullie!
En wat vreselijk leuk dat jullie weer samen twee maanden weg kunnen. Geniet ze en maak maar weer mooie foto's

Groetjes
Karin

Kees en diane

Wat een mooie reis weer! Jullie gaan vast weer nieuwe dingen ontdekken en doen. Heel veel plezier enne ook weer veilig thuiskomen! Liefs!

Simon en nel Roos

Veel plezier, kijken uit naar jullie verslagen.

Elianne

Ben benieuwd naar jullie belevenissen en foto's!! :-)
Geniet ervan!!

Liefs

Nina

Goede reis! :) xxx

Dilys

Hej wat leuk dat jullie weer een mooie reis gaan maken. En veel ervaringen opdoen met het vrijwilligerswerk :)
Veel plezier!

Groetjes Dilys

bastiaan

leander en janneke erg veel plezier gewenst alvast, benieuwd naar het lezen van de verhalen!
grt. bastiaan

Hana

Haha ik kan jullie dus vanaf hier stalken, handig! :)

Karin van Vucht

hoi ,

Waarschijnlijk zijn jullie nu nog onderweg . Ik wens jullie veel plezier toe Ik ben vooral benieuwd hoe het vrijwilligerswerk bevalt. Want ik heb begrepen dat het overal in de wereld een nieuwe ( toeristische) markt aan het worden is.
Maar het initiatief waar jullie naar toe gaan klinkt goed.

Lieve groetjes
Karin